آروینآروین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

عشق من اولین فرزندم

درد و دل

1390/3/20 22:01
نویسنده : سمیه
206 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دلم سلام

امروز که شروع به نوشتن کردم حدود یک ماهه که عضو سایتی به اسم نی نی سایت شدم تا یه سری اطلاعات در مورد مامان شدن کسب کنم تا وقتی تو عزیزم اومدی من یه مامان خنگ نباشم اینجا دوستایی خوبی دارم که همشون منتظر نی نی هستن.من تصمیم گرفتم از دومین ماهه تابستون انتظار اومدنت رو بکشم چون دوس دارم سال ٩١ بدنیا بیای.

بابایی خیلی وقته انتظار اومدنت رو میکشه ولی ما یه سری مشکلات مالی داشتیم که من دوس نداشتم که تویه عزیزم در همچین شرایطی بدنیا بیای.البته من هنوز به بابایی نگفتم که تصمیم دارم تو رو به جمع دو نفرمون اضافه کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کیارش
27 خرداد 91 23:13
سلام عزیزم ، نگران مشکلات مالی نباشین خدا روزی رسونه روزی بچه های ناز نازی رو می رسونه ، وقتی نی نی های ناز میان خیر و برکت رو با خودشون میارم. من چون اینا رو دیدم بهت میگم عزیزم